Το ρόλο του… αμυντικού, στην κριτική που δέχθηκε ο πρωθυπουργός για το κυριακάτικο διαδικτυακό μήνυμά του, στο οποίο και ανέφερε, με αφορμή τα μεγαλειώδη συλλαλητήρια της περασμένης εβδομάδας για την τραγωδία των Τεμπών, ότι «τo νέο σύμβολο αυτής της μάχης (σ.σ. για περισσότερα και πιο γρήγορα βήματα μπροστά στη λειτουργία του κράτους) πρέπει να γίνουν οι Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι. Με σωστές υποδομές, νέους συρμούς, αυστηρούς κανόνες ασφαλείας που θα τηρούνται ευλαβικά. Θα χρειαστεί κάποιος χρόνος μέχρι το κυβερνητικό σχέδιο που ήδη ξεκίνησε να ολοκληρωθεί. Σίγουρα, όμως, ο πρώτος σταθμός του θα είναι μία άρτια και ασφαλής γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη έως το 2027. Και αυτό αποτελεί προσωπική δέσμευση» ανέλαβε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών, ο Παύλος Μαρινάκης σημείωσε ότι «ο σιδηρόδρομος είναι πιο ασφαλής από το 2019», προσθέτοντας ότι «στόχος μας είναι η ασφάλεια των πολιτών. (…) Τη μοιραία νύχτα συναντήθηκαν πάρα πολλές ελλείψεις και παθογένειες του ελληνικού κράτους – και γι’ αυτό έχουμε κι εμείς ευθύνη, έχουνε μεγάλη ευθύνη όλοι όσοι κυβέρνησαν – με μοιραία ανθρώπινα λάθη, πολύ μεγάλα λάθη, με πολύ μεγάλες αδυναμίες και ελλείψεις. Το 2027 ο σιδηρόδρομος θα είναι πολύ πιο ασφαλής».
Ταυτόχρονα, παρείχε πλήρη κάλυψη στη δράση της αστυνομίας κατά τη διάρκεια των συλλαλητηρίων της περασμένης Παρασκευής, λέγοντας ότι «πρωτοφανή επίθεση δέχτηκαν οι δυνάμεις της αστυνομίας. Δεν προκάλεσε η αστυνομία, η αστυνομία προστάτευσε τους διαδηλωτές. Κάποιες νοσηρές μειοψηφίες μπαχαλάκηδων ήθελαν να διαλύσουν τη συγκέντρωση. (…) Αν αποδειχθεί αυθαιρεσία (σ.σ. των δυνάμεων της Ελληνικής Αστυνομίας), να επιβληθούν οι ποινές που προβλέπει ο νόμος», και υποστηρίζοντας ότι «η αστυνομία δέχθηκε δολοφονικές επιθέσεις και αμύνθηκε».
Διαβάστε επίσης