Τέσσερις ειδικές διαδρομές πριν από το τέλος του EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2025 ο Ott Tanak αύξησε την χρονική διαφορά του από τον Sébastien Ogier, φέρνοντας την κορεατική ομάδα πιο κοντά στην πρώτη της νίκη στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Παρά τις εξουθενωτικές θερμοκρασίες ο Εσθονός οδηγός κυριάρχησε σε επίπεδο χρόνων αξιοποιώντας την καλή θέση εκκίνησης σε βαθμό που ο βασικός αντίπαλός του κατάφερε να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο μόνο στην 10η Ε.Δ. στο Οινοχώρι θέλοντας να αποφύγει κλαταρίσματα ελαστικών.
«Ήταν μια πολύ απαιτητική μέρα με πολύ σκληρές ειδικές αλλά το αυτοκίνητο βελτιωνόταν συνεχώς», δήλωσε ο Tänak.
- Advertisement -
Ο teammate του Tanak Adrien Fourmaux ξεκίνησε τη μέρα ως ο κύριος αντίπαλός του, ωστόσο ένα λάθος στο πρώτο πέρασμα από το Οινοχώρι (όπου ακούμπησε στην άκρη του δρόμου) του κόστισε 1:11.0, φέρνοντάς τον στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης (+2:08.0 πίσω από τον πρώτο).
Στο στρατόπεδο της Toyota το απόγευμα αποδείχθηκε καταστροφικό στην 11η Ειδική Διαδρομή (Παύλιανη 2) καθώς τόσο ο Kalle Rovanperä όσο και ο Takamoto Katsuta εγκατέλειψαν.
Ο Rovanpera ο οποίος βρισκόταν στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης κόλλησε στο χώμα στην προσπάθειά του να στρίψει δεξιά, μένοντας στην άκρη του δρόμου. Αν και οι θεατές τον επανέφεραν, προβλήματα σε φρένα και ημιαξόνια τον ανάγκασαν τελικά να εγκαταλείψει.
Λίγα λεπτά αργότερα, ο Katsuta έχασε το φρενάρισμα σε μια αριστερή στροφή, μόλις 600 μέτρα πριν τον τερματισμό της ειδικής, και κόλλησε σε ένα λόφο από χώμα και χαλίκι. «Το αυτοκίνητο δεν σταμάτησε καλά, αναπήδησε και δεν μπόρεσα να στρίψω. Ήταν λάθος μου, αλλά και ένας πολύ άτυχος συνδυασμός γεγονότων. Το σημείο με πρόδωσε», δήλωσε απογοητευμένος ο Ιάπωνας, που ήταν στην πέμπτη θέση πριν από την έξοδό του.
Ο άλλος οδηγός της Toyota Gazoo Racing, ο Elfyn Evans παραμένει στον αγώνα τερματίζοντας τέταρτος (στα 3:04.4 από τον Tanak) χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα παρά τη χρήση σκληρών ελαστικών.
Ο Thierry Neuville με Hyundai ανέβηκε στην πέμπτη θέση παρότι είχε δύο κλαταρίσματα το πρωί, ενώ ο Grégoire Munster της M-Sport Ford έπεσε έκτος αντιμετωπίζοντας προβλήματα με το χειρόφρενο του Puma Rally1.
O Josh McErlean με ίδιο αυτοκίνητο ταλαιπωρήθηκε από κατεστραμμένη πίσω ανάρτηση στην 8η Ειδική Διαδρομή ενώ στην κατηγορία WRC2 κυριαρχεί, όντας έβδομος στην γενική κατάταξη, ο Oliver Solberg με προβάδισμα μεγαλύτερο του ενός λεπτού από τον Gus Greensmith.
Τα ελληνικά χρώματα
Πρώτοι Έλληνες και 28οι στην γενική κατάταξη έως το βράδι του Σαββάτου είναι οι Γιάννης Πλάγος – Χρήστος Κουζιώνης (Skoda Fabia RS) ενώ ακολουθούν στην 35η θέση οι Ε. Χαλκιάς – Ν. Κομνος (Renault Clio Rally3), στην 36η οι Ε. Καρανικόλας – Γ. Κακαβάς (Ford Fiesta Rally2), στην 37η οι Γ. Δελαπόρτας – Ε. Παναρίτης (Ford Fiesta Rally3), στην 46η θέση οι Θ. Καλαμαράς – Κ. Κακαλης (Ford Fiesta), στην 54η θέση οι Στ. Θεοχαρόπουλος – Γ. Κότσαλης (Ford Fiesta Rally3), στην 57η οι Σ. Λευκαδίτης – Β. Ακράτος (Peugeot 208 Rally4), στην 58η θέση οι Γ. Ντοντός – Ν. Ιντζόγλου (Renault Clio Rallly3) και στην 59η θέση της γενικής κατάταξης οι Γ. Βασιλάκης – A. Harryman (Ford Fiesta Rally3).
Η αυριανή, τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει 2+2 Ειδικές Διαδρομές (Σμόκοβο 1 & 2, Ταρζάν 1 & 2) συνολικού μήκους 99,06 χιλιομέτρων.