Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) εισέρχεται δυναμικά στον τομέα της τραπεζικής εξυπηρέτησης και στην Ελλάδα, με την Alpha Bank να ανακοινώνει τη συνεργασία της με την εταιρεία Moveo.AI, η οποία οδήγησε στη δημιουργία του νέου ψηφιακού βοηθού της τράπεζας.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Alpha Bank, ο ψηφιακός βοηθός διεκπεραιώνει περισσότερες από 5.500 ψηφιακές συνομιλίες την εβδομάδα, παρέχοντας στους πελάτες της τράπεζας πληροφορίες για προϊόντα, υπηρεσίες και τραπεζικές διαδικασίες. Το ποσοστό επιτυχημένης επίλυσης αιτημάτων ανέρχεται στο 88%. Το εργαλείο αυτό, που ενεργοποιείται στην ιστοσελίδα της τράπεζας (alpha.gr), παρέχει πρώτες απαντήσεις και καθοδηγεί τους χρήστες στα κατάλληλα κανάλια εξυπηρέτησης, όπως το Web, την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και τα καταστήματα.
Ο ψηφιακός βοηθός καλύπτει ένα ευρύ φάσμα αναγκών, από την ενημέρωση για προϊόντα (όπως λογαριασμοί, κάρτες και δάνεια) έως την υποστήριξη για το e-Banking και τη διαχείριση του προγράμματος επιβράβευσης Bonus. Παράλληλα, προσφέρει αναλυτικές οδηγίες για διαδικασίες και απαιτούμενα δικαιολογητικά, εξασφαλίζοντας την πιο άμεση και ακριβή εξυπηρέτηση των πελατών.
Η τεχνολογία πίσω από τον ψηφιακό βοηθό βασίζεται σε προηγμένες τεχνικές επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (Natural Language Processing) και Generative AI, επιτρέποντας την ταχύτητα και ακρίβεια στην επικοινωνία με κάθε πελάτη. Επιπλέον, το σύστημα αναλύει συνεχώς τα αιτήματα και προσαρμόζεται για να βελτιώσει τις απαντήσεις του, προσφέροντας διαρκώς καλύτερη εξυπηρέτηση.
Η συνεργασία της Alpha Bank με την Moveo.AI, μια εταιρεία εξειδικευμένη στον τομέα του conversational AI, έχει εξασφαλίσει την εξέλιξη του ψηφιακού βοηθού και τη συνεχιζόμενη προσαρμογή του στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών.
Η Alpha Bank επενδύει πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ ετησίως σε σύγχρονες υποδομές, ψηφιακές τεχνολογίες και καινοτόμες εφαρμογές, με στόχο να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία ψηφιακής εξυπηρέτησης στους πελάτες της. Η τράπεζα ακολουθεί μια omni-channel στρατηγική, συνδυάζοντας την εξατομικευμένη ψηφιακή εξυπηρέτηση με την προσωπική υποστήριξη μέσω ψηφιακών συμβούλων στα καταστήματα, ενισχύοντας έτσι τη λειτουργική αποδοτικότητα και τη ικανοποίηση των πελατών.
Σύμφωνα με τον Μιχάλη Τσαρμπόπουλο, Chief Digital Officer της Alpha Bank, ο ψηφιακός βοηθός συνεχώς βελτιώνει τις επιδόσεις του, καθιστώντας τον ένα κρίσιμο εργαλείο στην επικοινωνία με τους πελάτες και αναβαθμίζοντας την ψηφιακή εξυπηρέτηση.
Ο Πάνος Καραγιάννης, CEO της Moveo.AI, ανέφερε ότι η συνεργασία με την Alpha Bank αποτελεί ορόσημο στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών μέσω καινοτόμων λύσεων AI, προσφέροντας στην τράπεζα ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην ελληνική και διεθνή αγορά.
Διαβάστε επίσης:
Λιγότερο φόρο έως και 3.200 ευρώ θα πληρώσουν το 2025 όσοι έκαναν ανακαίνιση το 2024
Τουρισμός: Πώς κατανέμονται τα έσοδα ανά περιφέρεια, οι δύο που έβαλαν στην… τσέπη πάνω από τα μισά
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | topontiki.gr