Συνέχεια στην κόντρα στο Αιγαίο, με τη Sea Jets να εκδίδει ανακοίνωση κατά της Attica Group.
Ο «πόλεμος» ανάμεσα σε Sea Jets και Attica Group ξέσπασε με αφορμή τα έκτακτα δρομολόγια το Πάσχα, με την πρώτη να κατηγορεί τη δεύτερη ότι της έκανε καταγγελία γιατί αύξησε τα δρομολόγιά της για τις Κυκλάδες, την Attica να το αρνείται και την Sea Jets να… επανέρχεται.
Στην πρώτη της ανακοίνωση (χθες 16.04.2025) η Sea Jets είχε εκφράσει τη δυσαρέσκειά της γιατί, όπως ανέφερε, η Attica Group έκανε καταγγελία στο υπουργείο Ναυτιλίας, προκειμένου να ακυρωθούν οι κρατήσεις στα επιπλέον δρομολόγια και να επιβληθεί πρόστιμο στην εταιρία.
Η Attica Group αρνήθηκε ότι κάτι τέτοιο συνέβη και αυτό προκάλεσε τη νέα αντίδραση από τη Sea Jets, η οποία σε νέα ανακοίνωσή της υποστηρίζει ότι για όσα ισχυρίζεται, έχει και αποδείξεις!
Τα δρομολόγια και η καταγγελία
Η Sea Jets, λόγω της αυξημένης ζήτησης τις ημέρες των εορτών προχώρησε σε προγραμματισμό έκτακτων δρομολογίων για την Μεγάλη Πέμπτη 17/04/25 και την Δευτέρα του Πάσχα 21/04/25. Κι αυτό γιατί είχαν εξαντληθεί οι διαθεσιμότητες σε όλα τα πλοία τις εν λόγω ημέρες. Μάλιστα, όπως ανέφερε στη χθεσινή της ανακοίνωση, είχε υποβάλει για έγκριση με τη διαδικασία του κατεπείγοντος στη Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών τα έκτακτα δρομολόγια για το Πάσχα.
Η Attica Group έκανε, σύμφωνα με τη Sea Jets, καταγγελία στο Υπουργείο Ναυτιλίας. Αυτό, όμως, η εταιρία το αρνήθηκε κια όπως ανέφεραν πηγές της: «Ουδέποτε η Attica Group έφερε αντίρρηση σε έκτακτο δρομολόγιο της Sea Jets την περίοδο του Πάσχα. Δεν υπάρχει έγγραφο της Attica Group προς το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής που να αρνείται έκτακτο δρομολόγιο της Sea Jets γεγονός το οποίο μπορούν να επιβεβαιώσουν οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου».
Η άρνηση αυτή από την Attica Group έφερε το νέο επεισόδιο στον «πόλεμο» των δυο εταιριών, με τη Sea Jets κατηγορεί την Attica πως ψεύδεται όταν υποστηρίζει ότι δεν έκανε καταγγελία στο υπουργείο Ναυτιλίας.
Η ανακοίνωση της Sea Jets
«Η αλήθεια εκθέτει την Attica Group στο επιβατικό κοινό που προσπαθεί να αποποιηθεί τις ευθύνες των πράξεων της
Ο όμιλος SEAJETS με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης είναι σταθερά δίπλα στο επιβατικό κοινό και τους κατοίκους των νησιών, εξυπηρετώντας και έκτακτες ανάγκες που μπορεί να δημιουργηθούν. Στο πλαίσιο αυτό, υπήρξε πολύ αυξημένη ζήτηση για τα νησιά των Κυκλάδων τις ημέρες του Πάσχα, με τα υφιστάμενα δρομολόγια να μην καλύπτουν τις ανάγκες. Ανταποκρινόμενη σε αυτό η SEAJETS κινητοποιήθηκε άμεσα για έκτακτα δρομολόγια πλοίων στη γραμμή των Κυκλάδων προβαίνοντας στις απαραίτητες διαδικαστικές ενέργειες ενώπιον του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (ΥΝΑΝΠ).
Εταιρείες όπως η Attica Group υπέβαλαν καταγγελία (!!!) στο Υπουργείο για τα έκτακτα δρομολόγια της SEAJETS. Όταν η υπόθεση έλαβε δημοσιότητα η Attica Group διά κύκλων της, αρνήθηκε ότι έχει υποβάλει καταγγελία, αντιλαμβανόμενη ασφαλώς ότι οι ενέργειές της την εκθέτουν έναντι του επιβατικού κοινού.
Ο όμιλος SEAJETS έχει στη διάθεσή του τα έγγραφα που αποδεικνύουν την ύπαρξη της καταγγελίας της Attica Group, έγγραφα που διαβιβάστηκαν ορθώς και νομίμως από το Υπουργείο Ναυτιλίας (ΥΝΑΝΠ) σε διαβιβαστικό έγγραφο (από το οποίο σας επισυνάπτουμε απόσπασμα) με θέμα: ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΠΙ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ Ε/Γ-Ο/Γ –Τ/Χ «CHAMPION JET 1» -ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΥΡΩΣΕΩΝ, και παρακάτω αναφέρει σχετικά ΕΓΓΡΑΦΟ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ «ΑΤΤΙΚΑ ΓΚΡΟΥΠ» ΜΕ ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ – ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ.
Λυπούμαστε για τις αναληθείς δηλώσεις της Attica Group όπως πέραν πάσης αμφιβολίας αποδεικνύεται από τα παραπάνω. Προφανώς εκ των υστέρων η Attica Group αντιλήφθηκε ότι εκτέθηκε από τις ενέργειές της οι οποίες δεν συνάδουν με την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και του Δημοσίου συμφέροντος, όμως είναι τουλάχιστον ατυχές στην περίπτωση αυτή αντί να ζητήσει συγγνώμη, να αποποιείται τις καταγγελίες που έχει κάνει προσπαθώντας να παραπληροφορήσει και πάλι το κοινό.
Η νέα ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προέβη στις δέουσες ενέργειες για την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των επιβατών, εγκρίνοντας, παρά την καταγγελία της Attica Group, τα έκτακτα δρομολόγια της SEAJETS.
Ο όμιλός SEAJETS δε θα πτοηθεί από τις ενέργειες των ανταγωνιστών του και θα συνεχίζει να προσφέρει το μεταφορικό του έργο όπου και όταν αυτό απαιτείται, ταγμένος στην ενίσχυση και ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών και νησιών του Αιγαίου».
To άρθρο Νέο επεισόδιο στον «πόλεμο» για τα έκτακτα δρομολόγια στις Κυκλάδες το Πάσχα δημοσιεύτηκε στο NewsIT .