LAMIAthema.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΡΟΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    ΕΙΔΗΣΕΙΣΔείξε μου περισσότερα
    Έναρξη εγγραφών στους Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου Λαμιέων για το σχολικό έτος 2025-2026
    12 Μαΐου 2025
    Η ΕΜΕ Φθιώτιδας βραβεύει τους μαθητές που διακρίθηκαν στους διαγωνισμούς «Θαλής» και «Ευκλείδης»
    12 Μαΐου 2025
    Λαμία: Ξεκινά το Final Four των Πανελλήνιων Σχολικών Αγώνων Ποδοσφαίρου
    12 Μαΐου 2025
    Καρπενήσι: Τελετή λήξης Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FMBB
    12 Μαΐου 2025
    Παγκόσμια Ημέρα Μελανώματος: Δωρεάν Δερματολογικός Έλεγχος στη Λαμία
    12 Μαΐου 2025
  • ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
    ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗΔείξε μου περισσότερα
    Παγκόσμια Ημέρα Μελανώματος: Δωρεάν Δερματολογικός Έλεγχος στη Λαμία
    12 Μαΐου 2025
    Lemon: H sold-out παράσταση για μία μόνο φορά στη Λαμία
    10 Μαΐου 2025
    Μουσικές Συναντήσεις – Συναυλία καθηγητών του Μουσικού Σχολείου Λαμίας τη Δευτέρα 12 Μαΐου
    10 Μαΐου 2025
    «Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας» από το Εφηβικό Τμήμα του Θεατρικού Εργαστηρίου του ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης
    10 Μαΐου 2025
    Λαμία: Η ομάδα “Πρόβα” παρουσιάζει την παράσταση “Για ένα πουκάμισο αδειανό…”
    8 Μαΐου 2025
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    ΑΓΓΕΛΙΕΣΔείξε μου περισσότερα
    Ζητείται προσωπικό από την Protergia για το κατάστημα Λαμίας
    27 Απριλίου 2025
    4 προσλήψεις στο Δήμο Λοκρών
    20 Μαρτίου 2025
    Καμένα Βούρλα: Θέση εργασίας σε γνωστό εστιατόριο
    20 Μαρτίου 2025
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΔείξε μου περισσότερα
    Lemon: H sold-out παράσταση για μία μόνο φορά στη Λαμία
    10 Μαΐου 2025
    «Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας» από το Εφηβικό Τμήμα του Θεατρικού Εργαστηρίου του ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης
    10 Μαΐου 2025
    Λαμία: Η ομάδα “Πρόβα” παρουσιάζει την παράσταση “Για ένα πουκάμισο αδειανό…”
    8 Μαΐου 2025
    Λαμία: «Άνοιξη Μουσικής στην πόλη 2025» – Αφιέρωμα στο μουσικοσυνθέτη Μίμη Πλέσσα
    25 Απριλίου 2025
    Διάκεια 2025: «Τέχνη, Ποίηση, Ιστορία, Ύμνοι στον Αθανάσιο Διάκο»
    25 Απριλίου 2025
  • ΤΑΞΙΔΙ
    ΤΑΞΙΔΙΔείξε μου περισσότερα
    Μακρινίτσα: Εκδρομή στο «μπαλκόνι του Πηλίου»
    17 Μαρτίου 2025
    Επτάστομο: Ο νοτιότερος παγετώνας στην Ευρώπη βρίσκεται στην Αγόριανη
    16 Μαρτίου 2025
    Μοναδικές εικόνες από το ρέμα Ορλιάς στον Όλυμπο – Ένας μαγευτικός προορισμός
    16 Φεβρουαρίου 2025
    Parnassos Hiking Club: Πεζοπορική διαδρομή Πλάι
    12 Φεβρουαρίου 2025
    Εδιμβούργο
    Εδιμβούργο: H ωραιότερη πόλη της Σκωτίας
    10 Φεβρουαρίου 2025
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΔείξε μου περισσότερα
    Διχάζει το πείραμα για την υπερθέρμανση του πλανήτη – Επιστήμονες αλλάζουν τα σύννεφα
    9 Μαΐου 2025
    Πανσέληνος Μαΐου 2025: Πότε είναι το «Φεγγάρι των λουλουδιών»
    8 Μαΐου 2025
    Σπάνιο φαινόμενο σε πολλές ελληνικές παραλίες – Τι είναι οι περίεργοι καρποί που ξεβράζει η θάλασσα
    7 Μαΐου 2025
    Το σεξ, οι νυχτερίδες και οι βάτραχοι – Η απίστευτη σύνδεση
    1 Μαΐου 2025
    Καρχαρίες σε ελληνικές παραλίες – Όσα πρέπει να γνωρίζουμε και εάν υπάρχει λόγος ανησυχίας (Βίντεο)
    24 Απριλίου 2025
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΓΕΥΣΗ
    • ΒΙΒΛΙΟ
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • AUTOκίνηση
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Reading: XEV YOYO – Δοκιμή: Ένα microcar με αποσπώμενες μπαταρίες, άνεση και στιλ!​
Μοιράσου το
Notification Δείξε μου περισσότερα
Τελευταία Νέα
Ποια είναι η ιδανική άσκηση για το μυοσκελετικό – Γιατί τη συστήνουν οι ορθοπαιδικοί​​
12 Μαΐου 2025
Επιστήμονες ανακάλυψαν τον μοριακό μηχανισμό πίσω από την ακαταμάχητη γεύση της ζάχαρης
12 Μαΐου 2025
Σοκαριστικό βίντεο με νεαρό να κρέμεται στο πίσω μέρος Τραμ: «Εκμεταλλεύονται το ότι δεν φαίνονται από τις κάμερες»​
12 Μαΐου 2025
Θεσσαλονίκη: Πεζοδρομήθηκε η λεωφόρος Νίκης – Κάτοικοι κατέκλυσαν την παραλία απολαμβάνοντας τη βόλτα τους​
12 Μαΐου 2025
Εύβοια: Άνδρας βρέθηκε νεκρός μέσα σε σκάφος στην Αιδηψό​
12 Μαΐου 2025
Aa
LAMIAthema.gr
Aa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΡΟΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΓΕΥΣΗ
    • ΒΙΒΛΙΟ
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • AUTOκίνηση
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ακολούθησέ μας
LAMIAthema.gr > ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ > AUTOκίνηση > XEV YOYO – Δοκιμή: Ένα microcar με αποσπώμενες μπαταρίες, άνεση και στιλ!​
AUTOκίνηση

XEV YOYO – Δοκιμή: Ένα microcar με αποσπώμενες μπαταρίες, άνεση και στιλ!​

12 Ιανουαρίου 2025
Updated 2025/01/12 at 8:14 ΜΜ
Μοιράσου το
Μοιράσου το

Το XEV YOYO είναι ένα μικροσκοπικό αμιγώς ηλεκτρικό όχημα πόλης με 150km εκτιμώμενης αυτονομίας, το οποίο πρεσβεύει τις αρχές της βιώσιμης αστικής κινητικότητας με απαράμιλλο στιλ!

Η μικροκινητικότητα ή αλλιώς micromobility είναι τάση στα αστικά κέντρα παγκοσμίως λόγω της συνεχούς συσσώρευσης του μεγαλύτερου μέρους του πληθυσμού σε αυτά. Συνεπώς, παρουσιάστηκε η ανάγκη για απροβλημάτιστη και παράλληλα βιώσιμη μετακίνηση, ειδικά σε χώρες που τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς δεν μπορούν να αντεπεξέρθουν επαρκώς.

Για όσους, λοιπόν, δε θέλουν ή δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από σκούτερ, μηχανάκια ή ποδήλατα τα ηλεκτρικά microcars διευκολύνουν την κατάσταση, φέρνοντας μαζί τους όσα προαναφέραμε μαζί με το χαμηλό κόστος χρήσης, την ελεύθερη κυκλοφορία στο Δακτύλιο λόγω των μηδενικών ρύπων και τη σχετική άνεση στη μετακίνηση.

Το XEV YOYO είναι ένα microcar από την Κίνα, ένα αμιγώς ηλεκτρικό τετράτροχο «τσέπης» που όχι μόνο ομορφαίνει τις μουντές πόλεις με το στιλάτο… outfit που έχει λόγω και των ιταλικών του καταβολών, αλλά αποτελεί ταυτόχρονα λύση στις καθημερινές μετακινήσεις, χάρη στις μικρές του διαστάσεις και τη μεγάλη του ευελιξία. Επιπλέον, η τεχνολογία και ο εξοπλισμός του δημιουργούν ευχάριστο κλίμα στις βαρετές και κουραστικές διαδρομές των πόλεων. Ένα ακόμη συν είναι ότι φορτίζει σε μονοφασική πρίζα αστικού δικτύου σε λιγότερο από 4 ώρες για την ανάκτηση ενέργειας από 30% έως 100%.

Σχεδιαστικά το YOYO είναι η χαρά της ζωής! Είναι cool, χρωματιστό και φρέσκο. Δε θα μπορούσε να είναι τίποτα λιγότερο, αφού παρόλο που η έδρα της εταιρείας είναι στη Σαγκάη, το σχεδιαστικό τμήμα βρίσκεται στα… βάθη του Τορίνο. Από το ιταλικό του ταπεραμέντο και μόνο, λοιπόν, ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα microcars. Με την πρώτη ματιά διακρίνουμε τα εμπρός και πίσω φουτουριστικά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, καθώς και τα πλευρικά χρωματιστά διακοσμητικά (blades) στις πόρτες, των οποίων το χρώμα μπορεί ο υποψήφιος αγοραστής να επιλέξει ή και να τα αφαιρέσει εντελώς.

Το λιλιπούτειο XEV YOYO έχει μήκος 2.530 χλστ., πλάτος 1.500 χλστ. και ύψος 1.570 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 1.68 μ. και η απόσταση από το έδαφος είναι 15 εκ.

Αντίστοιχη funky εικόνα συναντάμε και στο εσωτερικό του YOYO. Μια ποπ διάθεση επικρατεί λόγω σχεδίασης και χρωμάτων στο ταμπλό και στα πάνελ των θυρών. Τα πλαστικά είναι σκληρά, ενώ η συναρμογή τους σε πολύ καλό επίπεδο. Το YOYO είναι τόσο απροσδόκητα ευρύχωρο και λειτουργικό που θυμίζει microhome, έχει δηλαδή αξιοποιηθεί και η παραμικρή λεπτομέρεια.

 

 

Μεγάλες πόρτες για εύκολη πρόσβαση, πανοραμική οροφή, η οποία βοηθάει στη ζεστασιά της καμπίνας το χειμώνα, και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες για φως και αίσθηση ευρυχωρίας, ώστε να μην είναι αποπνικτικό. Επίσης, άνετα καθίσματα χωρίς να πιάνεσαι αγκαζέ με το συνοδηγό, ενώ δεν του λείπει τίποτα, αφού διαθέτει ήδη από τη βασική του έκδοση A/C, ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικούς καθρέπτες. Μάλιστα, ο χώρος για τα πόδια είναι αρκετός και το πάτωμα είναι ενιαίο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού. Ο αποθηκευτικός χώρος φτάνει τα 180 λίτρα και μπορείς να τοποθετήσεις τις τσάντες σου, τα ψώνια ή μία μικρή χειραποσκευή.

Σημειώστε ότι στην περίπτωση που θέλετε να αναπληρώσετε υγρό για τον εμπρός υαλοκαθαριστήρα ή εάν χρειάζεται να τσεκάρετε τα υγρά των φρένων, θα πρέπει να αφαιρέσετε μέρος της εμπρός μάσκας, εφόσον δεν έχει καπό, έτσι ώστε να έχετε πρόσβαση.

Η οθόνη αφής των 10,2 ιντσών με τεχνολογία mirroring του κινητού είναι ευκρινής, ενώ μόνο μέσω του infotainment βλέπουμε τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως ταχύτητα, επίπεδο μπαταρίας, αυτονομία, καθώς και σε πραγματικό χρόνο την απόδοση ισχύος ή τη λειτουργία της αναγεννητικής πέδησης. Στο infotainment, χρειάζεται ένας πιο εύκολος και βολικός τρόπος ρύθμισης της έντασης του ήχου, διότι ύστερα από πολλή αναζήτηση, το βρήκαμε τυχαία, αφού «κρυβόταν» σ’ ένα slider. Επίσης, Bluetooth, 3 θύρες USB και keyless είσοδος είναι μικρές πολυτέλειες που δεν περιμένεις να συναντήσεις και σε εκπλήσσουν ευχάριστα, αφού θυμίζουν «κανονικό» αυτοκίνητο.

Παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχουν πολλές ρυθμίσεις, φτιάχνουμε εύκολα τη θέση οδήγησης όσο το δυνατόν πιο κοντά στο σωματότυπό μας. Το κάθισμα ρυθμίζεται μόνο κατά μήκος (καθώς και η πλάτη του), ενώ το τιμόνι είναι σταθερό (δε ρυθμίζεται ούτε τηλεσκοπικά ούτε καθ’ ύψος). Εάν ψάχνετε για ηλεκτρικό χειρόφρενο, δε θα το βρείτε ποτέ, αφού τη θέση του έχει ένα ποδόφρενο, θυμίζοντας Mercedes προ ετών, και βρίσκεται σχετικά ψηλά αριστερά.

Το YOYO βασίζεται στην πλατφόρμα X-Plalform, η οποία εξελίχθηκε ανεξάρτητα, ειδικά για αστική μετακίνηση, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος εύκολης αλλαγής μπαταρίας Battery Swapping. Όσον αφορά το θέμα της ασφάλειας, το YOYO έχει αυτοφερόμενο αμάξωμα με μπάρες ασφαλείας για πλευρικές και μετωπικές συγκρούσεις. Επίσης, διαθέτει σύστημα πέδησης με ABS και εμπρός και πίσω δισκόφρενα.

Ο ηλεκτροκινητήρας του κινεζικού EV αποδίδει 7,5 KW (10,2 ίππους) συνεχούς ισχύος και 15 KW peak ισχύος (20,4 ίππους) και είναι τοποθετημένος πίσω και συγκεκριμένα κάτω από το χώρο αποσκευών.

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ενώ διαθέτει δύο οδηγικά προφίλ: το D και το S. Κατά την οδήγηση μας στο D, το Yoyo δεν επέδειξε σπιρτόζικη διάθεση, αλλά κινηθήκαμε μια χαρά, εύκολα και οικονομικά. Στο S mode, το YOYO… αγριεύει σχετικά και κινείται σβέλτα. Μόνο σε αυτό το προφίλ μπορεί να επιτευχθεί η μέγιστη τελική ταχύτητα, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία περιορίζεται στα 80 χλμ./ώρα, ωστόσο, είδαμε αρκετά παραπάνω.

Η μπαταρία τεχνολογίας LiFePO4 είναι χωρητικότητας 10,4kWh και αποτελείται από τρία μέρη (modules), ενώ σύμφωνα με την XEV εξασφαλίζει αυτονομία 150 χλμ. Αυτό δείχνει και στην ένδειξη της αυτονομίας, ωστόσο, «πέφτει» στα 120 χλμ., όταν ενεργοποιούμε τη θέρμανση ή την ψύξη. Για να επιτευχθούν τα 150 χλμ. αυτονομίας χρειάζεται πολύ προσεχτική οδήγηση στο D mode. Στην πράξη, δεν τα φτάσαμε, αλλά είδαμε 9,5 kWh/100km με ήπια οδήγηση, ενώ με νορμάλ οδήγηση και σε ανοιχτό δρόμο η μέση κατανάλωση κυμαίνεται από 10,0 έως 11,0 kWh/100km. Όπως προαναφέραμε, το YOYO χρειάζεται κάτι λιγότερο από 4 ώρες για πλήρη φόρτιση σε μονοφασική πρίζα αστικού δικτύου από το 30% και σε Wallbox απαιτούνται 3,5 ώρες.

Σημαντικό και βασικό πλεονέκτημα του XEV YOYO είναι η πρωτοποριακή διαδικασία του Battery Swapping, όπως προαναφέραμε, η οποία θα είναι σύντομα διαθέσιμη. Ο οδηγός θα μπορεί να ανταλλάξει μέσα σε 5 λεπτά τις μπαταρίες με άλλες φορτισμένες, σε επιλεγμένα σημεία. Αξίζει να σημειωθεί πως η εισαγωγική εταιρεία Σπανός ΑΕ και αποκλειστικός αντιπρόσωπος της XEV στη χώρα μας συνεργάζεται με την ελληνική εταιρεία ενεργειακών συστημάτων Microsun για την ανάπτυξη δικτύου σταθμών φόρτισης και ανταλλαγής των μπαταριών.

Μπορεί να είναι μικρό και αθόρυβο, ωστόσο, κλέβει την παράσταση από όπου περάσει. Πόσες φορές ακούσαμε τραγουδιστές φωνές να λένε «YOYOOOO», περνώντας από δίπλα. Ήταν κάτι που δεν περιμέναμε, αλλά εάν είχαμε μια κάμερα για τις αντιδράσεις, θα είχε γίνει viral. Φάνηκε πως το YOYO φτιάχνει τη διάθεση γενικότερα εντός και εκτός καμπίνας και όλα γίνονται πιο ευχάριστα και σίγουρα πιο εύκολα.

Το YOYO σαν κομμάτι παζλ… κουμπώνει παντού και οι μέρες μας μαζί του ήταν σαν όαση μέσα στην Αθήνα, όπου οι περισσότερες περιοχές έχουν μετατραπεί σε εργοτάξια. Η αλήθεια είναι πως τόσο στο κέντρο όσο και στις περισσότερες γειτονιές η εύρεση θέσης πάρκινγκ καταντάει Μπεν Χουρ και με το YOYO παρκάραμε πολλές φορές σε σημεία που οι άλλοι προσπερνούσαν. Με κύκλο στροφής τα 4,5 μ. μας ξελάσπωσε ουκ ολίγες φορές εκεί που σε διαφορετική περίπτωση θα κάναμε μανούβρες.

Έχοντας συνηθίσει σε πολύ πιο ογκώδη μοντέλα, το YOYO μας φάνηκε… παιδική χαρά, επειδή λειτουργούσαμε χωρίς άγχος για το πού και αν παρκάρουμε ή αν θα σφηνώσουμε σε κανένα στενό ανάμεσα στα διπλοπαρκαρισμένα. Εκτός από τις διαδρομές μας στην πόλη (πραγματικά όποια εξωτερική δουλειά ή αγγαρεία είχαμε τη διευθετήσαμε τις μέρες με το YOYO), οδηγήσαμε και σε πιο ανοιχτούς δρόμους, όπως στον Καρέα και στην Αττική Οδό. Η αλήθεια είναι πως εάν οδηγείς στο D σε τέτοιους δρόμους, όπου η ταχύτητα της ροής των αυτοκινήτων είναι σχετικά υψηλή, κινδυνεύεις να γίνεις… κινητό εμπόδιο. Ωστόσο, στο Sport, η ταχύτητα συμβαδίζει με των υπολοίπων και το YOYO τα βγάζει εις πέρας μια χαρά. Λόγω της τελικής ταχύτητας στα 80 χλμ./ώρα, το YOYO επιτρέπεται να κινείται και σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, αν και το πεδίο δράσης του είναι οι… αποδράσεις στα στενάκια, όταν οι άλλοι πήζουν στο μποτιλιάρισμα. Αναλογιζόμενοι ότι στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα microcar, δε θα πρέπει να έχουμε και αυξημένες απαιτήσεις. Απλώς, επειδή το YOYO μπορεί πολλά γι’ αυτό που είναι και γι’ αυτό που προορίζεται, μοιραία ζητάμε κι εμείς ακόμα περισσότερα.

Η ανάρτηση μπροστά με τα γόνατα MacPherson και ο άξονας με ελατήρια πίσω βοηθούν στον τομέα της άνεσης, ενώ δεν ταρακουνιέται ο… εγκέφαλος περνώντας από κακοτεχνίες και εγκάρσιες ανωμαλίες με χαμηλή ταχύτητα. Σε πιο απαιτητικές συνθήκες, αναμενόμενα δυσκολεύει η κατάσταση στην καμπίνα, αλλά όπως τονίσαμε είναι microcar. Επίσης, θέλει προσοχή και πάντα να θυμόμαστε ότι πρόκειται για ένα ελαφρύ όχημα (449 κιλά χωρίς τις μπαταρίες), χωρίς ESP και με κοντό μεταξόνιο, κάτι που σημαίνει ότι σε άφημα του δεξιού πεντάλ μπορεί να ελαφρύνει αρκετά το πίσω μέρος, ακόμα και να κάνει τετ-α-κε σε πιο απότομη κίνηση ή μεγαλύτερη ταχύτητα. Επιπλέον, το τιμόνι έχει ελάχιστη επαναφορά με πιο μεγάλη ταχύτητα, γεγονός που δυσκολεύει να «σωθεί» μία τέτοια κατάσταση. Ωστόσο, έχει ηλεκτρική υποβοήθηση, είναι ελαφρύ και κάνει ακόμα πιο εύκολη τη ζωής μας στα στενά και τις μανούβρες, το οποίο και θέλουμε.

Εν ολίγοις, επειδή δεν είναι ένα «κανονικό» αυτοκίνητο, δεν ξεθαρρεύουμε αναπτύσσοντας ταχύτητα, ούτε χρειάζεται να παρασυρόμαστε από την παιχνιδιάρική του διάθεση στο Sport mode. Τέλος, τα φρένα δεν είναι πολύ δυνατά και χρειάζονται εξοικείωση από τον οδηγό, ώστε να φρενάρει στη σωστή απόσταση.

Το YOYO είναι ένα cool microcar. «Φρέσκο» και χαριτωμένο, όπως είναι και το όνομά του. Δε θα ήταν υπερβολή να το χαρακτηρίσουμε χαρούμενη νότα στη μουντάδα των πόλεων και σίγουρα αξίζει να το δείτε, εάν ενδιαφέρεστε για microcar και για μια άμεσα διαθέσιμη λύση ηλεκτροκίνησης. Παρέχει πολλά για την κατηγορία στην οποία ανήκει και το πιο σημαντικό προσφέρει οικονομική χρήση και οικονομικές και πανεύκολες μετακινήσεις, λύνοντάς σου τα χέρια στην ήδη δύσκολη καθημερινότητα. Η τιμή του ξεκινάει από 13.900 ευρώ στη νέα έκδοση Easy Young, της οποίας το κόστος με την κρατική επιδότηση μειώνεται στα 10.900 ευρώ και στα 9.900 ευρώ για τους νέους οδηγούς έως 29 ετών. Η κορυφαία έκδοση Sprint της δοκιμής μας ξεκινάει από 18.500 ευρώ, η οποία είναι η μόνη με ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, ενώ με την κρατική επιδότηση φτάνει τα 15.500 ευρώ ή τα 14.500 με την επιπλέον έκπτωση 1.000 ευρώ για νέους έως 29 ετών.

To άρθρο XEV YOYO – Δοκιμή: Ένα microcar με αποσπώμενες μπαταρίες, άνεση και στιλ! δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Read More

Driveit – NewsIT

12 Ιανουαρίου 2025
Μοιράσου το άρθρο
Facebook TwitterEmail Print
Άφησε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ποια είναι η ιδανική άσκηση για το μυοσκελετικό – Γιατί τη συστήνουν οι ορθοπαιδικοί​​
12 Μαΐου 2025
Επιστήμονες ανακάλυψαν τον μοριακό μηχανισμό πίσω από την ακαταμάχητη γεύση της ζάχαρης
12 Μαΐου 2025
Σοκαριστικό βίντεο με νεαρό να κρέμεται στο πίσω μέρος Τραμ: «Εκμεταλλεύονται το ότι δεν φαίνονται από τις κάμερες»​
12 Μαΐου 2025
Θεσσαλονίκη: Πεζοδρομήθηκε η λεωφόρος Νίκης – Κάτοικοι κατέκλυσαν την παραλία απολαμβάνοντας τη βόλτα τους​
12 Μαΐου 2025
Εύβοια: Άνδρας βρέθηκε νεκρός μέσα σε σκάφος στην Αιδηψό​
12 Μαΐου 2025
- Advertisement -
Ad image

You Might Also Like

AUTOκίνηση

Τα πρώτα επίσημα σκίτσα του πρωτότυπου του πιο μικρού Volkswagen, του ID. 1

16 Φεβρουαρίου 2025
AUTOκίνηση

Aston Martin: Η νέα Vantage Roadster των 665 ίππων​

21 Ιανουαρίου 2025
AUTOκίνηση

Dacia: Το Sandero οδηγεί στα ρεκόρ – Τι περιμένουμε το 2025​

21 Ιανουαρίου 2025
AUTOκίνηση

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι – WRC: Εβδομάδα Μόντε Κάρλο στο ξεκίνημα της σεζόν​

20 Ιανουαρίου 2025
Facebook Instagram

Το νέο ενημερωτικό portal της Λαμίας και ολόκληρης της Στερεάς Ελλάδας.
Ειδήσεις από την Λαμία, την Φθιώτιδα, όλη τη Στερεά, την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΓΕΥΣΗ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΒΙΒΛΙΟ

MUST

  • ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΓΕΥΣΗ
  • ΒΙΒΛΙΟ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • Όθωνος 1, Λαμία
  • 2231022277, 6908395648
  • lamiathema@gmail.com
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

©2020 - 2025 LAMIAthema.gr / Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος | 19CLOUDS PRODUCTION

Removed from reading list

Undo
AdBlock Detected
Our site is an advertising supported site. Please whitelist to support our site.
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?