LAMIAthema.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΡΟΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΓΕΥΣΗ
    • ΒΙΒΛΙΟ
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • AUTOκίνηση
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Reading: e-ΕΦΚΑ: Η «Θάλεια» στην υπηρεσία ασφαλισμένων και συνταξιούχων​
Μοιράσου το
Notification Δείξε μου περισσότερα
Τελευταία Νέα
Δήμος Λαμιέων: Απάντηση στην επιστολή του Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης για τη διοργάνωση του Ράλλυ Ακρόπολις 2026
7 Ιουλίου 2025
Καραΐσκος: Η πρότασή μας για τη φιλοξενία του «RALLY ACROPOLIS 2026» στη Λαμία
7 Ιουλίου 2025
Καιρός: Νέο έκτακτο δελτίο για τον καύσωνα
7 Ιουλίου 2025
Δήμος Λαμιέων: Απαγόρευση αφισοκόλλησης – Ενημέρωση για τον Κανονισμό Καθαριότητας
7 Ιουλίου 2025
Δήμος Λαμιέων: Κλιματιζόμενη αίθουσα για την προστασία των πολιτών από τον καύσωνα
7 Ιουλίου 2025
Aa
LAMIAthema.gr
Aa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΡΟΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
  • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΓΕΥΣΗ
    • ΒΙΒΛΙΟ
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • AUTOκίνηση
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ακολούθησέ μας
LAMIAthema.gr > ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ > ΕΛΛΑΔΑ > e-ΕΦΚΑ: Η «Θάλεια» στην υπηρεσία ασφαλισμένων και συνταξιούχων​
ΕΛΛΑΔΑ

e-ΕΦΚΑ: Η «Θάλεια» στην υπηρεσία ασφαλισμένων και συνταξιούχων​

11 Ιανουαρίου 2025
Updated 2025/01/11 at 4:37 ΜΜ
Μοιράσου το
Μοιράσου το

Στη «μάχη» για την περαιτέρω βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών ρίχνει ο e-ΕΦΚΑ την τεχνητή νοημοσύνη, με τη λειτουργία ενός νέου εργαλείου, με την ονομασία «Θάλεια», στοχεύοντας στην άμεση ανταπόκριση στα ερωτήματα των ασφαλισμένων.

Η «Θάλεια», η οποία έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Σεπτέμβριο του 2024, είναι ένα ψηφιακό avatar, που δημιούργησε ο e-ΕΦΚΑ. Είναι μια ψηφιακή βοηθός, η οποία παρέχει απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις των πολιτών σχετικά με θέματα κοινωνικής ασφάλισης, συντάξεων, εισφορών και άλλων υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ.

Επιδίωξη της νέας υπηρεσίας, η οποία εντάχθηκε στο πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης του φορέα και στο σύνολο των 110 ηλεκτρονικών υπηρεσιών του, είναι ο πολίτης να ενημερώνεται γρήγορα και εύκολα, αξιοποιώντας τις σύγχρονες δυνατότητες, τις οποίες παρέχει η τεχνολογία.

- Advertisement -

Τα πρώτα δείγματα γραφής αξιολογούνται θετικά από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες του φορέα. Στην παρούσα φάση, οι ερωτήσεις, που απαντώνται, κατηγοριοποιούνται ως εξής: ερωτήσεις γενικά για τον e-ΕΦΚΑ, την ασφάλιση και τις εισφορές, τις παροχές και τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ), τις συντάξεις, τον έλεγχο ασφάλισης και εισφορών, τους οφειλέτες (ΚΕΑΟ) και τη διακρατική κοινωνική ασφάλιση.

Ωστόσο, η διαδικασία είναι δυναμική και αναβαθμίζεται διαρκώς, καθώς η «Θάλεια», η οποία απαντά σε ερωτήσεις που έχουν προκύψει από την επικοινωνία των πολιτών με τον φορέα, τροφοδοτείται συνεχώς με πρόσθετο υλικό, εξασφαλίζοντας απαντήσεις σε περισσότερα πεδία ερωτήσεων. Καθοριστικό ρόλο σε αυτή την ανατροφοδότηση διαδραματίζει το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών 1555, από το οποίο ο e-ΕΦΚΑ αντλεί τα νέα ερωτήματα.

Τα οφέλη

Σύμφωνα με στελέχη του e-ΕΦΚΑ, η «Θάλεια» έχει ως στόχο να καλύψει τα τρία «α» που απασχολούν τους ασφαλισμένους, την «απορία» τους, την «αμφιβολία» τους και την «ανησυχία» τους.

Είναι ένα ακόμα μέσο εξυπηρέτησης του πολίτη, που μπορεί με οπτικό και ακουστικό τρόπο, σε συνδυασμό με εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, να απαντήσει δυναμικά σε ερωτήσεις του.

Πρόκειται για μια υπηρεσία του φορέα, που έρχεται να προστεθεί για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ατόμων με ειδικές ανάγκες, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα εύκολης πλοήγησης με σαφείς οδηγίες, καθώς ο σχεδιασμός των απαντήσεων εξασφαλίζει ότι είναι κατανοητές για άτομα με προβλήματα όρασης, άτομα με προβλήματα ακοής, ακόμα και για άτομα με γνωστικές ή άλλες δυσκολίες.

Σημειώνεται ότι η «Θάλεια» είναι διαθέσιμη, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του e-ΕΦΚΑ, κάνοντας την πληροφορία άμεσα προσβάσιμη για όλους.

Διαβάστε επίσης:

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 13 έως 17 Ιανουαρίου

ΑΑΔΕ: Επιστράτευση της τεχνητής νοημοσύνη κατά της φοροδιαφυγής – Δημιουργείται ενιαίο προφίλ για κάθε φορολογούμενο

Έκδοση τιμολογίων και δελτίων αποστολής και από το κινητό με την εφαρμογή myDATAapp

Read More

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | topontiki.gr

11 Ιανουαρίου 2025
Μοιράσου το άρθρο
Facebook TwitterEmail Print
Άφησε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δήμος Λαμιέων: Απάντηση στην επιστολή του Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης για τη διοργάνωση του Ράλλυ Ακρόπολις 2026
7 Ιουλίου 2025
Καραΐσκος: Η πρότασή μας για τη φιλοξενία του «RALLY ACROPOLIS 2026» στη Λαμία
7 Ιουλίου 2025
Καιρός: Νέο έκτακτο δελτίο για τον καύσωνα
7 Ιουλίου 2025
Δήμος Λαμιέων: Απαγόρευση αφισοκόλλησης – Ενημέρωση για τον Κανονισμό Καθαριότητας
7 Ιουλίου 2025
Δήμος Λαμιέων: Κλιματιζόμενη αίθουσα για την προστασία των πολιτών από τον καύσωνα
7 Ιουλίου 2025

You Might Also Like

ΕΛΛΑΔΑFeatured

Καιρός: Νέο έκτακτο δελτίο για τον καύσωνα

7 Ιουλίου 2025
ΕΛΛΑΔΑ

Μετά το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, σειρά παίρνουν ΕΛΓΑ και Ταμείο Ανάκαμψης

6 Ιουλίου 2025
ΕΛΛΑΔΑ

Σφράγισαν beach bar στην Χαλκιδική – Λειτουργούσε χωρίς άδεια

6 Ιουλίου 2025
καύσωνας
ΕΛΛΑΔΑ

6 μέτρα από την Πολιτική Προστασία για τον επερχόμενο καύσωνα

6 Ιουλίου 2025
Facebook Instagram

Το νέο ενημερωτικό portal της Λαμίας και ολόκληρης της Στερεάς Ελλάδας.
Ειδήσεις από την Λαμία, την Φθιώτιδα, όλη τη Στερεά, την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΓΕΥΣΗ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΒΙΒΛΙΟ

MUST

  • ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΓΕΥΣΗ
  • ΒΙΒΛΙΟ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • Όθωνος 1, Λαμία
  • 2231022277, 6908395648
  • lamiathema@gmail.com
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

©2020 - 2025 LAMIAthema.gr / Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος | 19CLOUDS PRODUCTION

Removed from reading list

Undo
AdBlock Detected
Our site is an advertising supported site. Please whitelist to support our site.
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?