Τρίτη, 28 Μαρτίου, 2023
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Privacy Policy
LAMIAthema.gr
  • Αρχική
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
  • MEDIA & SHOWBIZ
  • LIFE
    • ΤΕΧΝΕΣ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
    • ΒΙΒΛΙΟ
    • ΤΑΞΙΔΙ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΥΓΕΙΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΓΕΥΣΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • Αρχική
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
  • MEDIA & SHOWBIZ
  • LIFE
    • ΤΕΧΝΕΣ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
    • ΒΙΒΛΙΟ
    • ΤΑΞΙΔΙ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΥΓΕΙΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΓΕΥΣΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
No Result
View All Result
LAMIAthema.gr
No Result
View All Result

Παρέχεις Υπηρεσίες Ομορφιάς; 6 Digital Marketing tips για την δική σου επιχείρηση

1 Οκτωβρίου, 2021
in ΥΓΕΙΑ - ΟΜΟΡΦΙΑ
0
Παρέχεις Υπηρεσίες Ομορφιάς; 6 Digital Marketing tips για την δική σου επιχείρηση

Είναι αλήθεια ότι, τα τελευταία χρόνια, η χρήση του διαδικτύου έχει αυξηθεί ραγδαία και μόνο να την αγνοήσουμε δεν μπορούμε. Οι σύγχρονοι πελάτες αναζητούν πρώτα εκεί την υπηρεσία ή το προϊόν που τους ενδιαφέρει και έπειτα επιλέγουν πού θα κλείσουν ραντεβού ή σε ποιο κατάστημα θα ολοκληρώσουν την αγορά τους.

Συνεπώς, η δυναμική παρουσία της επιχείρησής σου στο διαδίκτυο κρίνεται αναγκαία, αν θέλεις να προσελκύσεις ακόμη περισσότερους πελάτες, αλλά και να διατηρήσεις τους υπάρχοντες!

Αν είσαι, λοιπόν, ιδιοκτήτης κομμωτηρίου, κέντρου αισθητικής ή, γενικότερα, παρέχεις υπηρεσίες ομορφιάς και θέλεις να αυξήσεις την πελατεία σου -τόσο την online όσο και την offline-, τότε αυτό το άρθρο είναι για σένα!

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Επειδή οι πελάτες σου είναι –και– στο διαδίκτυο, πρέπει να βρεις τρόπο να επικοινωνήσεις μαζί τους.

Σκέψου, απλώς, τη διαδικασία που ακολουθούν, για να βρουν την υπηρεσία ομορφιάς που επιθυμούν. Πληκτρολογούν στις μηχανές αναζήτησης, όπως είναι η Google, την υπηρεσία που θέλουν, για παράδειγμα «κομμωτήριο σε προσιτές τιμές» και, έτσι, εμφανίζεται μια λίστα με επιλογές. Γιατί, λοιπόν, να μη βρίσκεται και η δική σου επιχείρηση σε αυτές τις επιλογές;

Πώς θα το καταφέρεις αυτό;

#1 Δημιούργησε το δικό σου website

Δημιούργησε τη δική σου ιστοσελίδα, στην οποία θα ενημερώνεις τους πελάτες για το ποιος είσαι και τι υπηρεσίες προσφέρεις. Δώσε σημασία στο περιεχόμενό της, αν θες να έχει αποτέλεσμα. Σημαντική είναι η αναλυτική περιγραφή των υπηρεσιών σου, όπως για παράδειγμα, αν έχεις κομμωτήριο, τι μάρκες προϊόντων ομορφιάς χρησιμοποιείς, καθώς και η ύπαρξη σελίδας τιμοκαταλόγου στο website για τις υπηρεσίες σου.

Μην ξεχνάς ότι αυτό που προσφέρεις σχετίζεται με την ομορφιά, οπότε κάθε τι που συνδέεται με την προβολή της επιχείρησής σου θα πρέπει να είναι… όμορφο! Οι ελκυστικές φωτογραφίες, για παράδειγμα, με τα εκπληκτικά κουρέματα των πελατών σου, αλλά και ένα βίντεο από την ώρα που αυτά πραγματοποιούνται, θα σε βοηθήσουν να το πετύχεις!

Ακόμα και «μαρτυρίες» από ικανοποιημένους πελάτες, που διηγούνται το πόσο ευχαριστημένοι είναι από την επιχείρησή σου, είναι ένας καλός τρόπος να πείσεις τους καταναλωτές να σε επισκεφθούν! Δεδομένου ότι δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία από τις παρεχόμενες υπηρεσίες σου, δε μπορούν να σε αξιολογήσουν, μέχρι να σε δοκιμάσουν. Βοήθησέ τους, λοιπόν, να καταλάβουν το τι ακριβώς θα απολαύσουν, αν σε προτιμήσουν!

Να θυμάσαι, επίσης, ότι ο χρόνος είναι χρήμα -όπως λέει και το ρητό- και ο καταναλωτής επιθυμεί να αγοράσει κάτι με όσο το δυνατόν… λιγότερη προσπάθεια! Διευκόλυνέ τον, λοιπόν, δίνοντάς του τη δυνατότητα να κλείσει ραντεβού, μέσω της online φόρμας για ραντεβού που θα πρέπει να παρέχει η ιστοσελίδα σου.

#2 Γίνε πρώτος στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης

Ως τοπική επιχείρηση εξυπηρετείς συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή και, προφανώς, οι εν δυνάμει πελάτες σου θα είναι και γείτονές σου. Άρα, η online παρουσία σου στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης θα πρέπει να είναι ισχυρή! Σκέψου, για παράδειγμα, πόσοι χρήστες ψάχνουν στη Google για “κομμωτήριο κοντά μου” ή “τα καλύτερα κέντρα αισθητικής στον Πειραιά”. Θέλεις να μην εμφανίζεται η επιχείρησή σου σε τέτοιες αναζητήσεις; Προφανώς, όχι!

Συνεπώς, η υιοθέτηση εργαλείων, όπως η καταχώρηση σε επαγγελματικούς καταλόγους (www.xo.gr) ή το Google my Business  που προσφέρει η Google, μέσω των οποίων έχεις τη δυνατότητα να προωθήσεις την ιστοσελίδα σου στην Αναζήτηση και τους Χάρτες της Google, είναι απαραίτητη.

Έρευνα της Google έχει δείξει ότι το 76% των χρηστών που πραγματοποίησαν μία τοπική αναζήτηση από το κινητό τους επισκέφθηκαν, τελικά, το φυσικά κατάστημα μέσα σε ένα 24ωρο! Γιατί να μη βρεθείς λοιπόν, κι εσύ, ένα βήμα πιο κοντά στους καταναλωτές που ψάχνουν τοπικά;

#3 Δημιούργησε το εταιρικό σου Blog

Να έχεις στο μυαλό σου ότι ο καταναλωτής δε θέλει να τον βομβαρδίζεις, συνεχώς, με την παρότρυνση για αγορά, αλλά θέλει και να τον ενημερώνεις για θέματα σχετικά με το αντικείμενο της επιχείρησής σου, δηλαδή την ομορφιά. Αυτό θα μπορούσες να το κάνεις μέσω ενός blog. Ενδεικτικά θέματα που θα μπορούσε να περιέχει το blog σου είναι χρήσιμες συμβουλές ή εξατομικευμένους οδηγούς καθημερινής περιποίησης.

Οι καταναλωτές, γενικά, επιθυμούν να μαθαίνουν νέα από τον κόσμο της ομορφιάς. Αν, λοιπόν, τους προσφέρεις αυτό, θα σε εμπιστευθούν και, γιατί όχι, να μη σε προτιμήσουν για τις αγορές τους;

Ένα εταιρικό blog, επίσης, θα σε κάνει να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό και να πάρεις σημαντικό προβάδισμα έναντι αυτού, καθώς η Google, που λατρεύει το περιεχόμενο, θα δώσει ιδιαίτερη ώθηση στην κατάταξή σου στα αποτελέσματα αναζήτησης! Όπως άλλωστε έλεγε και ο Bill Gates, «το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς».

#4 Δώσε έμφαση στο Email Marketing

Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια, θα τονίσουμε.

Αν θες οι πελάτες σου να είναι, συνεχώς, ενημερωμένοι για προσφορές – εκπτώσεις που προσφέρεις και για νέες θεραπείες ομορφιάς ή και για να προσελκύσεις νέους πελάτες, το e-mail marketing είναι ένα ακόμη εργαλείο στο οποίο μπορείς να βασιστείς.

Προκειμένου να γίνει πιο κατανοητή η έννοια του e-mail marketing, σκέψου π.χ. την αποστολή  ενός e–mail καλωσορίσματος σε νέους πελάτες, με έκπτωση 10% στο πρώτο τους κούρεμα, με σκοπό να τους δελεάσεις και να σε επισκεφθούν.

Και, τώρα, αναρωτιέσαι πώς θα γίνει αυτό; Μοναδική προϋπόθεσή του είναι η σύνδεση της ιστοσελίδας σου με ένα σύστημα φόρμας Newsletter, που θα σε βοηθήσει να συλλέξεις τα e-mail των χρηστών που την επισκέπτονται. Αυτά, στη συνέχεια, θα τα χρησιμοποιήσεις με τον πιο αποδοτικό τρόπο, ώστε να αυξήσεις την πελατεία σου. Σε αυτό θα σε βοηθήσει και η ύπαρξη blog στην ιστοσελίδα σου, που δίνει έναν ακόμα λόγο εγγραφής σε αυτή.

#5 Χρησιμοποίησε τα Social Media

Ποτέ μην αμελείς την ύπαρξη και διατήρηση της εικόνας σου στα social media. Οι πελάτες σου είναι και εκεί. Ναι, καλά άκουσες! Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, στην Ελλάδα οι χρήστες του Facebook ξεπερνούν τα πέντε εκατομμύρια, ενώ στο Instagram τα τρία, με αποτέλεσμα να γίνεται αναγκαία η ύπαρξη της επιχείρησής σου σε αυτά.

Χρησιμοποίησέ τα ως μέσο επικοινωνίας με τον πελάτη. Είναι μια αρκετά καλή ιδέα για να τον προσελκύσεις! Έχοντας εταιρικό προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι καταναλωτές μπορούν να ανακαλύψουν την ύπαρξή σου και να μαθαίνουν τα νέα σου από εκεί. Μπορείς, ακόμη, να τους διευκολύνεις να κλείσουν το… πολυπόθητο ραντεβού και να δοκιμάσουν τις “ικανότητες” σου, μέσω ενός τηλεφώνου ή επίσκεψης στην ιστοσελίδα σου.

Δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι το Instagram αποτελεί βασική πηγή έμπνευσης και αναζήτησης, για πολλούς χρήστες, σχετικά με θέματα που αφορούν στην ομορφιά και το στυλ.

#6 Μην υποτιμάς, ποτέ, το Youtube

Τα τελευταία χρόνια η χρήση του Youtube ως μέσου κοινωνικής δικτύωσης έχει αυξηθεί ραγδαία, με τον πρωταγωνιστικό ρόλο να ανήκει σε περιεχόμενο βασισμένο σε θέματα ομορφιάς! Αυτό φανερώνεται και από το παρακάτω διάγραμμα, που δείχνει την αύξηση των views σε βίντεο σχετικά με την ομορφιά.

Συνεπώς, αποτελεί μια σημαντική πλατφόρμα στην οποία θα πρέπει να εστιάσεις, προκειμένου να προωθήσεις την επιχείρησή σου. Και αυτό γιατί, όχι μόνο είναι ένα ιδανικό κανάλι που θα σε βοηθήσει να προβάλλεις τη δουλειά σου, αλλά και γιατί πολλοί ανταγωνιστές σου απέχουν από αυτό! Γιατί να μη βρίσκεσαι… ένα βήμα μπροστά τους;

Δεν έχεις παρά να δημιουργήσεις το κανάλι σου, το οποίο θα εμπλουτίσεις με βίντεο-tutorials που θα σχετίζονται με θέματα ομορφιάς, όπως για παράδειγμα tips καθημερινής φροντίδας ή συμβουλές χτενίσματος.

Τέλος, σε έναν κόσμο γεμάτο influencers δεν μπορείς να τους…. αποφύγεις, αλλά αντιθέτως μπορείς να τους προσ(κ)αλέσεις για μια συνεργασία με το κανάλι σου! Αυτοί θα μπορούσαν να ήταν make up artists ή fashion vloggers, με σκοπό να δώσουν συμβουλές ομορφιάς. Μην ξεχνάς ότι, στη σημερινή εποχή, οι χρήστες του διαδικτύου εμπιστεύονται τους influencers, όπως ακριβώς τους διάσημους, για να λάβουν μια αγοραστική απόφαση!

Συνοψίζοντας

Αποτελεί ανάγκη, και όχι επιλογή, για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ομορφιάς, να έχουν μια δυναμική παρουσία στα social media, αλλά και να διατηρούν μια ελκυστική ιστοσελίδα!

Θέλεις ολοκληρωμένες υπηρεσίες για την digital παρουσία σου; Επικοινώνησε με την 19CLOUDS στο hello@19clouds.com ή κάνε κλικ εδώ.

Πηγή

Previous Post

Ελλάδα: 2.636 νέα κρούσματα και 32 θάνατοι – Στους 329 οι διασωληνωμένοι

Next Post

Ο Δήμος Λαμιέων γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων

Related Posts

Είκοσι λεπτά καθημερινής άσκησης τον… γιατρό τον κάνουν πέρα
ΥΓΕΙΑ - ΟΜΟΡΦΙΑ

Είκοσι λεπτά καθημερινής άσκησης τον… γιατρό τον κάνουν πέρα

24 Μαρτίου, 2023
Ο θόρυβος του δρόμου αυξάνει την αρτηριακή πίεση
ΥΓΕΙΑ - ΟΜΟΡΦΙΑ

Ο θόρυβος του δρόμου αυξάνει την αρτηριακή πίεση

23 Μαρτίου, 2023
Προσοχή: Ο ΕΟΦ ανακαλεί παρτίδα φαρμάκου για την καρδιά – Ποιος ο λόγος
ΥΓΕΙΑ - ΟΜΟΡΦΙΑ

Προσοχή: Ο ΕΟΦ ανακαλεί παρτίδα φαρμάκου για την καρδιά – Ποιος ο λόγος

20 Μαρτίου, 2023
Next Post

Ο Δήμος Λαμιέων γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Privacy Policy
Email: info@lamiathema.gr

© 2023 LAMIAthema.gr - Κατασκευή & Φιλοξενία 19CLOUDS.

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
  • ΤΕΧΝΕΣ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
  • MEDIA & SHOWBIZ
  • ΥΓΕΙΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
  • ΤΑΞΙΔΙ
  • ΓΕΥΣΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

© 2023 LAMIAthema.gr - Κατασκευή & Φιλοξενία 19CLOUDS.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπό μας για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία, θυμόμαστε τις προτιμήσεις σας αλλά και τις επανειλημμένες επισκέψεις. Κάνοντας κλικ στο «Αποδοχή», αποδέχεστε τη χρήση ΟΛΩΝ των cookies.
Cookie settingsΑΠΟΔΟΧΗ
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Add New Playlist