Για το πώς αποφεύχθηκε η παρ’ ολίγον μετωπική σύγκρουση τρένων του προαστιακού, κοντά στο σταθμό των Αγίων Αναργύρων, μίλησε στον ΣΚΑΪ ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 1210.
«Ο συνάδελφος ξεκίνησε την αμαξοστοιχία βγάζοντας αναγγελία, ως έπρεπε και εγώ μέσω του ασυρμάτου του φώναξα 1307 σταμάτα, έχω φύγει εδώ και ώρα από την Αθήνα. Αν λειτουργούσαν τα συστήματα ασφαλείας δεν θα είχε συμβεί τίποτα από όλα αυτά. Εκείνη την ώρα αντιλήφθηκα ότι κάτι δεν πάει καλά, προχώρησα σε πλήρη πέδη της αμαξοστοιχίας για μείωση ταχύτητας αλλά ταυτόχρονα να μην αντιληφθούν οι επιβάτες ότι υπάρχει κίνδυνος. Μας χώριζε περίπου ένα χιλιόμετρο», περιέγραψε ο Δημήτρης Κουτσιάφτης.
«Αν δεν είχα αντιληφθεί ότι υπάρχει κίνδυνος δεν θα είχαμε προλάβει να κάνουμε τίποτα. Έπρεπε το ΣΚΑ να ενημερώσει τον συνάδελφο να περιμένει», πρόσθεσε.
Εξοργιστική δήλωση Οικονόμου: «Σοβαρό μόνο στη θεωρία, στην πράξη δεν υπήρξε κίνδυνος»
Νωρίτερα, μιλώντας στον ίδιο τηλεοπτικό σταθμό, ο υφυπουργός Μεταφορών είχε επιχειρήσει να υποβαθμίσει το περιστατικό, με μια εξοργιστική δήλωση: ήταν «σοβαρό μόνο στη θεωρία, στην πράξη δεν υπήρξε κίνδυνος για κανέναν»!
«Ένας από τους τέσσερις σταθμάρχες επέδειξε αμέλεια, γι’ αυτό υπήρξε εισαγγελική παρέμβαση και τέθηκε εκτός υπηρεσίας ο συγκεκριμένος σταθμάρχης», πρόσθεσε ο Βασίλης Οικονόμου.
«Οι σατανικές συμπτώσεις είναι καλές για τα μυθιστορήματα. Εδώ μιλάμε για την ασφάλεια του κόσμου. Τα Τέμπη ήταν ένα τραγικό, πολύ κακό περιστατικό. Όμως, δεν έχουμε τέτοιες περιπτώσεις» ανέφερε.
«Υπάρχει δικλείδα ασφάλειας, έχουν πολλά επίπεδα συνεννόησης οι μηχανοδηγοί με τους σταθμάρχες, δεν είναι ότι κοιμήθηκα εγώ, δεν έκανα εγώ καλά τη δουλειά μου, τρακάρουν τα τρένα. Λειτούργησε ο μηχανισμός με ασφάλεια, δεν κάναμε βουντού», συνέχισε.
Διαβάστε επίσης:
ΕΛΛΑΔΑ | topontiki.gr