Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για την εκδικητική στάση του Δήμου Κατερίνης, απέναντι σε πολίτες της περιοχής, καθώς έχει προχωρήσει σε μπλοκάρισμα δεκάδων ακατάσχετων λογαριασμών, χωρίς μάλιστα να έχει προηγηθεί καμία προειδοποίηση, ενώ είναι και ανένδοτος σε ενδεχόμενο διακανονισμού ή ρύθμισης των οφειλών.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η καταγγελία που ήρθε στο φως πριν από λίγες ημέρες στο topontiki.gr, όπου ο Δήμος μπλόκαρε λογαριασμό πολύτεκνης μητέρας για κλήση του… 2007 και αφαίρεσε όλο το ποσό, δημιουργώντας στη γυναίκα τεράστιο πρόβλημα επιβίωσης, καθώς με τα συγκεκριμένα χρήματα σκόπευε να περάσει μέχρι τα μέσα Φεβρουαρίου.
Εκτός όμως από το συγκεκριμένο σοκαριστικό περιστατικό, υπήρξε και άλλη καταγγελία στο topontiki.gr τις επόμενες ημέρες, καθώς στις 15/11/2024 δόθηκε νέα εντολή από την τράπεζα για κατάσχεση λογαριασμού κατοίκου της περιοχής.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η καταγγέλλουσα «μου τράβηξαν 145 ευρώ από τον λογαριασμό μου, χωρίς καμία προειδοποίηση. Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν χάκερς, αλλά μίλησα με την τράπεζα και μετά από 3-4 ημέρες έμαθα τι συνέβη. Ο λογαριασμός μου είναι ακατάσχετος και μου τον έχουν δεσμεύσει από τον Δήμο».
Όπως μας είπε πρόκειται για κλήσεις του 2017 και του 2023, «αλλά τα λεφτά ήταν πολύ σημαντικά για μένα. Είμαι απλήρωτη εδώ και 3 μήνες και έχω 2 παιδιά να συντηρήσω», τόνισε η μητέρα.
Το χειρότερο απ’ όλα όμως είναι η απαξίωση που βίωσε η ίδια πηγαίνοντας στον Δήμο για να κάνει έναν διακανονισμό του ποσού. Σύμφωνα με τα όσα περιέγραψε, όταν έφτασε στον Δήμο για να σπάσει το ποσό σε δόσεις ή έστω να γίνει κάποια ρύθμιση, της είπαν «ξεχάστε το».
Παράλληλα, όπως ανέφερε «ένας προϊστάμενος με ειρωνεύτηκε κιόλας, ενώ όταν τους είπα ότι δεν έλαβα κάποια ειδοποίηση, μου απάντησαν ‘’σιγά πώς κάνεις έτσι’’;».
Την ίδια στιγμή, η μητέρα δύο παιδιών εστίασε στο γεγονός πως ο Δήμος είχε βγάλει μια ανακοίνωση νωρίτερα που έλεγε ότι μέχρι τις 31/12/2024 μπορεί να γίνει ρύθμιση των χρεών, κάτι που όπως διαπίστωσε στην πράξη δεν ίσχυε.
Παρά λοιπόν τη σκληρή στάση του Δήμου Κατερίνης, εκείνη δεν το έβαλε κάτω και στις 23/1/2025 προχώρησε σε αίτημα ως προς την οικονομική υπηρεσία της δημοτικής αρχής, χωρίς όμως να λάβει μέχρι και σήμερα κάποια απάντηση.

Όπως υπογράμμισε «ο δήμος οφείλει να είναι ανθρώπινος απέναντι σε ευάλωτες ομάδες όπως οι συνταξιούχοι, οι άνεργοι, οι μονογονεϊκές οικογένειες. Αυτό που συμβαίνει είναι απάνθρωπο. Όταν πήγα εκεί υπήρχαν κι άλλοι άνθρωποι που αντιμετώπιζαν το ίδιο πρόβλημα με μένα. Ρωτούσα τους υπαλλήλους ποιος είναι ο νόμος που τους επιτρέπει να μας αδειάζουν τους λογαριασμούς και δεν ήξεραν τι να μου απαντήσουν».
Διαβάστε επίσης:
Συνελήφθησαν 19 οπαδοί του Παναθηναϊκού για τα επεισόδια έξω από το ΟΑΚΑ