Αίτηση πτώχευσης το συντομότερο αυτή την εβδομάδα, λόγω χρέους 700 εκατομμυρίων δολαρίων, αναμένεται να καταθέσει η Tupperware Brands, η πιο δημοφιλής εταιρεία με τάπερ, όπως μεταδίδει σχετικά το Bloomberg.
Η είδηση έρχεται μετά από μια μακροχρόνια προσπάθεια να αναζωογονηθεί η επιχείρηση εν μέσω φθίνουσας ζήτησης.
Η Tupperware σχεδιάζει να μπει σε δικαστική προστασία αφού παραβίασε τους όρους του χρέους της και ήδη έχει επιστρατεύσει για τον σκοπό αυτό νομικούς και οικονομικούς συμβούλους.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι προετοιμασίες για την πτώχευση ακολουθούν τις παρατεταμένες διαπραγματεύσεις μεταξύ της Tupperware και των δανειστών της για τον τρόπο διαχείρισης του χρέους ύψους άνω των 700 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ενδεικτικό της οικονομικής βιωσιμότητα της Tupperware, είναι ότι η μετοχή της έκλεισε στα 57 σεντς του δολαρίου, σημειώνοντας πτώση 57%.
Τον Μάρτιο, η εταιρεία προειδοποίησε ότι δεν ήταν βέβαιο ότι οι δραστηριότητές της θα μπορούσαν να συνεχίσουν και αντιμετώπισε κρίση ρευστότητας.
Τα σχέδια ωστόσο δεν είναι οριστικά και μπορεί να αλλάξουν. Εκπρόσωπος της Tupperware αρνήθηκε να σχολιάσει.
Η ιστορία της Tupperware
Η Tupperware το 1946 παρουσίασε τα πλαστικά προϊόντα της στο κοινό αφού ο ιδρυτής της, χημικός Earl Tupper εφηύρε την εύκαμπτη αεροστεγή σφράγισή τους.
Το αεροστεγές κάλυμμα βοηθούσε το φαγητό να μην ξεραίνεται και να μην χάνει την γεύση και το άρωμα του μέσα στο ψυγείο.
Παρά την επανάσταση που έφερνε, το νέο προϊόν δεν είχε ικανοποιητικές πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ, αφού οι καταναλωτές χρειάζονταν μία επίδειξη για να καταλάβουν τις χρήσεις και την λειτουργία του.
Έτσι, η Tupperware παρουσιάζει το 1948 έναν εντελώς νέο τρόπο προσέγγισης του καταναλωτή με κατ’ οίκον επιδείξεις.
Οι επιδείξεις βόηθησαν θεαματικά την αύξηση των πωλήσεων. Ήταν μάλιστα τόσο πετυχημένες που το 1951 αποσύρει τα προϊόντα από τα ράφια των σούπερ μάρκετ και συνεχίζει να τα πουλάει μόνο με κατ’ οίκον επιδείξεις.
Η δημοτικότητά της εκτοξεύτηκε τη δεκαετία του 1950, καθώς οι γυναίκες της μεταπολεμικής γενιάς διοργάνωναν «πάρτι Tupperware» στα σπίτια τους για να πουλήσουν δοχεία αποθήκευσης τροφίμων, αναζητώντας την ενδυνάμωση και την ανεξαρτησία.
Η εταιρεία συνέχισε τα σχεδόν 80 χρόνια λειτουργίας της να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στις άμεσες πωλήσεις από έναν στρατό ερασιτεχνών πωλητών, μετρώντας στις ρυθμιστικές δηλώσεις περισσότερους από 300.000 ανεξάρτητους πωλητές από το 2022.
Η πανδημία COVID-19 έδωσε ώθηση στις πωλήσεις από τις οικογένειες που έμειναν στο σπίτι, μαγείρεψαν περισσότερο και παρήγαγαν πολλά αποφάγια. Οι πωλήσεις μειώθηκαν τα τελευταία τρίμηνα λόγω της άρσης μέτρων για τον κορονοϊό.
Διαβάστε επίσης:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | topontiki.gr