Η διοίκηση του Ζαππείου Μεγάρου φαίνεται πως μπαίνει στο στόχαστρο σχετικά με το ποιος χορήγησε την άδεια για το show με τα drones που έγινε πάνω από την Ακρόπολη το βράδυ της Πέμπτης (15.05.2025) δημιουργώντας την εικόνα του αθλητικού παπουτσιού της Adidas και προκαλώντας την αντίδραση του κόσμου.
Στη σχετική απόφαση που δημοσιεύθηκε στη «Διαύγεια» αναφέρεται πως το αίτημα για το show της Adidas στην Ακρόπολη, κατατέθηκε στις 30 Απριλίου και το διοικητικό συμβούλιο της αρμόδιας Επιτροπής Ολυμπίων Κληροδοτημάτων (που εποπτεύεται από το υπουργείο Οικονομικών) αποφάσισε ομόφωνα να εγκρίνει την παραχώρηση των 200 τ.μ. εξωτερικού χώρου δίπλα στο Ζάππειο Μέγαρο για το βράδυ της Πέμπτης.
Ελλάδα 2.0
ο απόλυτος πάτος και ξεπεσμος σε μια εικόνα.
Αθλητικο παπουτσι #Adidas παταει τον #Παρθενώνα
Δεν είναι fake, ειναι η πλήρης υποταγή στις αγορές, στις big firms και στην αδίστακτη μαφιόζικη ελιτ που της ανηκουν τα παντα στη χωρα συμπεριλαμβανομένης και της #Ακρόπολη ς pic.twitter.com/zqyTU1nmop
—(@d_an_ae) May 16, 2025
Η εταιρεία που φαίνεται πως ευθύνεται για την διαφήμιση είναι η Essence media.com η οποία θέλησε να προωθήσει το προϊόν της Adidas, για μόλις 380 ευρώ.
To άρθρο Ακρόπολη: Από το Ζάππειο και έναντι 380 ευρώ σηκώθηκαν τα drones για την επεισοδιακή διαφήμιση της Adidas δημοσιεύτηκε στο NewsIT .