Τη δημιουργία ολιγόλεπτων videο πάνω σε διάφορα ιατρικά θέματα ανακοίνωσε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) μέσα από το TikTok την ψηφιακή πλατφόρμα που λατρεύουν τα παιδιά.
Με αυτή την έξυπνη συνεργασία ο ΠΟΥ στοχεύει να περιορίσει την «παγίδα» της παραπληροφόρησης που συχνά πέφτουν τα παιδιά όταν αναζητούν στο διαδίκτυο ιατρικές πληροφορίες για διάφορα θεμιτά όπως ναρκωτικές ουσίες, εθισμός κλπ.
Η συνεργασία αυτή θα είναι για ένα έτος με στόχο την παροχή αξιόπιστων, επιστημονικών πληροφορίων για την υγεία. Αυτό αντανακλά τη δέσμευση του ΠΟΥ να αξιοποιήσει πολλαπλές πλατφόρμες ψηφιακής επικοινωνίας για την αύξηση της προσέγγισης των ανθρώπων παγκοσμίως, για την προώθηση της παιδείας για την υγεία, των υγιεινών συμπεριφορών και ενεργειών σε έναν όλο και πιο ψηφιοποιημένο κόσμο.
Σημειώνεται ότι ένας στους τέσσερις νεαρούς ενήλικες αναζητά ενεργά περιεχόμενο ειδήσεων σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του TikTok. Οι ειδικοί γνωρίζουν επίσης ότι οι άνθρωποι γίνονται όλο και περισσότερο στόχος παραπληροφόρησης και σε αυτά τα ψηφιακά κανάλια. Η νέα συνεργασία μεταξύ του ΠΟΥ και του TikTok είναι να βοηθήσει στην αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων, προωθώντας περιεχόμενο που βασίζεται σε στοιχεία και ενθαρρύνοντας θετικούς διαλόγους για την υγεία.
«Αυτή η συνεργασία μπορεί να αποδειχθεί ένα σημείο καμπής στο πώς οι πλατφόρμες μπορούν να είναι πιο κοινωνικά υπεύθυνες. Η διασταύρωση υγείας και τεχνολογίας προσφέρει μια ευκαιρία να προσεγγίσουμε ανθρώπους όλων των ηλικιών, όπου βρίσκονται, όταν θέλουν να έχουν πρόσβαση», δήλωσε ο Δρ Τζέρεμι Φάραρ, επικεφαλής επιστήμονας του ΠΟΥ.
«Δουλεύοντας με την TikTok και άλλους, βοηθούμε τους ανθρώπους να έχουν πρόσβαση σε αξιόπιστες πληροφορίες και να συμμετέχουν σε επιστημονικό διάλογο που συλλογικά βοηθά στη διαμόρφωση ενός πιο υγιούς μέλλοντος για όλους».
Με πάνω από 1 δισεκατομμύριο ανθρώπους ως μέρος της παγκόσμιας κοινότητάς του, το TikTok χρησιμοποιεί την πλατφόρμα και την τεχνολογία του για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση για την υγεία και την πρόσβαση σε αξιόπιστες πληροφορίες.
Σπάζοντας τα στίγματα, μοιράζοντας εντυπωσιακές ιστορίες, παρέχοντας πόρους για την υποστήριξη αυτών που έχουν ανάγκη και χτίζοντας ισχυρές κοινότητες, το TikTok στοχεύει να έχει θετικό αντίκτυπο στην ευημερία των ανθρώπων.
«Γνωρίζουμε ότι εκατομμύρια άνθρωποι έρχονται στο TikTok καθημερινά για να μοιραστούν και να βρουν κοινότητα σε όλους τους τομείς της ζωής τους, συμπεριλαμβανομένης της ευημερίας τους, και προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι μπορούν να βρουν αξιόπιστες πληροφορίες για αυτό το σημαντικό θέμα. Γι’ αυτό σήμερα είμαστε Χαίρομαι που συνεργαζόμαστε με το δίκτυο Fides του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για άτομα που επηρεάζουν την υγεία, για να ενισχύσουμε περαιτέρω αυτή τη δέσμευση φέρνοντας ελκυστικό και έγκυρο περιεχόμενο ψυχικής ευεξίας στην κοινότητά μας», λέει ο Valiant Richey, Global Head of Trust and Safety Outreach and Partnerships, TikTok .
Το δίκτυο Fides του ΠΟΥ , το οποίο ξεκίνησε το 2020, κινητοποιεί τους δημιουργούς περιεχομένου υγείας για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης και την αναβάθμιση του περιεχομένου που βασίζεται σε στοιχεία. Με μια κοινότητα άνω των 800 δημιουργών που προσεγγίζουν 150 εκατομμύρια άτομα σε διάφορες πλατφόρμες, το Fides μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της στοχευμένης, αξιόπιστης επικοινωνίας για να βοηθήσει τους ανθρώπους να έχουν πρόσβαση σε καλύτερες πληροφορίες για την υγεία.
Ο Δρ Alain Labrique, Διευθυντής Ψηφιακής Υγείας και Καινοτομίας του ΠΟΥ, τόνισε τη σημασία αυτής της πρωτοβουλίας: «Οι δημιουργοί που κατανοούν τις ανάγκες του κοινού τους έχουν μια μοναδική ευκαιρία να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ της επιστήμης και της καθημερινής ζωής. Εδώ ο ΠΟΥ μπορεί να παρέμβει για να υποστηρίξει τους παράγοντες επιρροής στην παροχή πληροφοριών που βασίζονται σε στοιχεία, διασφαλίζοντας ότι οι συνομιλίες για την υγεία σε πλατφόρμες όπως το TikTok είναι τόσο επιδράσεις όσο και ενημερωμένες».
Η συνεργασία θα επεκτείνει τις προσπάθειες γύρω από μια σειρά από σχετικά θέματα υγείας, μεταφράζοντας πληροφορίες που βασίζονται στην επιστήμη σε σχετικό και εύπεπτο περιεχόμενο βίντεο, που παρέχεται μέσω των προγραμμάτων εκπαίδευσης δημιουργών του TikTok.
Διαβάστε επίσης:
Χυμός ή ολόκληρα φρούτα; Τι απαντούν οι ειδικοί!
ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ: Αντιδρούν οι ιδιώτες γιατροί στην νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα των ραντεβού της ΗΔΙΚΑ
ΥΓΕΙΑ | topontiki.gr